Is your network connection unstable or browser outdated? : G, D, A, C. Play along with guitar, ukulele, or piano with interactive chords and diagrams. Frère des ours/Je m'en vais (lyrics) chords by .

Please download one of our supported browsers. Includes transpose, capo hints, changing speed and much more. [A Eb G Bbm Gb C F Am Bb Cm Gm Ab Em D Dbm Gbm Bm] Chords for parole je m en vais frere des ours with capo transposer, play along with guitar, piano, ukulele & mandolin. Frère Des Ours ~ Je M'en Vais (vrai Français), Users who like Frère Des Ours ~ Je M'en Vais (vrai Français), Users who reposted Frère Des Ours ~ Je M'en Vais (vrai Français), Playlists containing Frère Des Ours ~ Je M'en Vais (vrai Français), More tracks like Frère Des Ours ~ Je M'en Vais (vrai Français). Your current browser isn't compatible with SoundCloud. Play song with guitar, piano, bass, ukulele. You need to enable JavaScript to use SoundCloud. Need help? Stream Frère Des Ours ~ Je M'en Vais (vrai Français) by Hakuni Matatiz from desktop or your mobile device

Chords for Frère des Ours - Je m'en vais | Disney. Chords: C, Bm, E, G, F, A#, Am, D#, G#, Cm, Em, D, A. - Yalp Je m'en vais [Interlude] Em C D Em Em C Bm Em [Couplet 2] Em C Et ce qui perle sur mon front, D Em Gouttes de pluie, gouttes de froid, Em C Donne des ailes, donne donc D Em L'envie de m'éloigner de toi Em C Et mes larmes, et mes armes, D Em Sont ma peine, ma peine plus que la haine Em C Et mes larmes, mes larmes D D... Dieu que j'ai mal ! [Am G C F Gm Bb Eb Cm Ab Em D A Dbm Gbm Bm] Chords for Phill Collins (Frère des ours) - Je m'en vais - Paroles HQ with capo transposer, play along with guitar, piano, ukulele & mandolin.